FAQ

  • Ce înseamna POSF?

    POSF este platforma online de schimbare a furnizorului de energie electrică și gaze naturale la nivel național, al cărui operator este ANRE.

    Prin intermediul  POSF, clientul final poate să aleaga oferta de furnizare potrivită, sa transmită furnizorului toata documentația necesară încheierii contractului. Furnizorul poate fi schimbat în cel mult 24 de ora de la încheierea noului contract.

  • Cum pot solicita o ofertă?

    Intră pe pagina Oferte, iar acolo vei găsi informații pentru Clienți casnici și Clienți Business. De asemenea, suntem la un telefon sau un email distanță pentru a primit oferte personalizate.

  • Ce sunt ”certificatele verzi”?
    Certificatul verde este un titlu care atestă că o anumită cantitate de energie electrică provine din resurse regenerabile. Statul român sprijină investitorii să adopte energia verde, regenerabilă, iar certificatul verde e o garanție că pot comercializa produsul într-un cadru legal.
    Așa, furnizorii de energie electrică sunt obligați să aibă o anumită cotă de energie regenerabilă. Pentru a îndeplini cota de certificate verzi, furnizorii cumpară de la producatori certificate verzi.  
  • Ce înseamnă ”garanția de origine”?

    Garanția de origine este documentul electronic care dovedește că o cantitate de energie furnizată unui consumator a fost produsă din surse regenerabile.

  • Ce înseamnă ”etichetarea energiei electrice”?

    Etichetarea energiei electrice reprezintă toate activitățile pe care furnizorii de energie electrică le desfășoară  pentru a-și informa clienții despre cum contribuie fiecare sursă de energie primă ca energie furnizată. Etichetele explică și care e impactul poducerii de energie din surse regrnerabile asupra mediului. Poți vedea eticheta noastră de energie mai jos.

  • Ce este ” contribuția pentru cogenerare de înaltă eficiență”?

    Este suma pe care fiecare consumator de energie electrică o datorează lunar pentru promovarea și dezvoltarea producerii de energie. Scopul contribuției este creșterea eficienței energetice și îmbunătățirea securității alimentării cu energie pe piața de energie din România.

  • Cum pot modifica adresa locului de consum?

    Daca ți s-a modificat locul de consum, te rugăm să ne transmiți un e-mail pe adresa de Contact, împreună cu documentele ce atestă modificarea.

  • Cum pot trimite o plângere?

    Ceva nu a mers bine? Mereu vrem să ne îmbunătățim serviciile, așa că intră in  Informatii Utile, în secțiunea “Documente utile de descărcat”. Află de acolo cum poți trimite o pângere și în cât timp vom reveni cu un răspuns.

  • Unde pot găsi legislatia domeniul de furnizare de energie electrica?

    Toate informatiile necesare sunt disponibile mai jos si pe pagina de  Informatii Legislative.

Generând energie din puterea infinită a vântului aici în România contribuim la o lume mai sustenabilă, zi de zi.